Thursday, 23 June 2011

sampai hati :/

k.mea lagi ? means . cerita pasal k.mea aku lagi :') takde niat punn nak tinggl kann member-2 aku kat sekolah SMKKS :') minggu depan mybe aku dah takde kat sekolah tuh lagi :/ deaorg semua tak bg aku ppindah . sebab ape . kalau aku pindah sekolah uh sunyi laa takade aku :') *perasan pulak dah . ehh . dah-2 merapu pulak . bukan cerita pasal ney laa ! aku nak cerita pasal ney hah

aku bace ney . aku menangis . k.mea oii . knapa buat dja mcm ney ? knpa ckp mcm tuh . dja kann dah ckp . dja ade problem dekat sekolah tuh . k.mea tolong faham boleh ? bukan nak pindah mcm gitu je . k.mea dahh tak text dja lagi kann ? yess i know k.mea dah busy . sebab dah nak SPM :) k.mea sampai hati k.mea ckp mcm gituh . :( ehmm . ILY laa k.mea .