Wednesday, 15 June 2011

menyampah dengan cikgu tuh .

baru beberapa hari masuk sekolaa . aku buat hal dkt sekolaa . MELAWAN CAKAP CIKGU ? mase terakhir aku masa cikgu SAADAH :) tak syok kalau belajar dgn dea sambil sakit kann hati dea ? HAHA  . jahat enn aku ?  alaa . alang-2 kann .HAHA .. weyh cikgu aku rase kaw salah org nak hukum aku . kaw engt kaw siapa hah ? aku tak BATAK punn jadi anak murid kaw . kalau boley aku nak halau kaw dari sekolaa tuh . taw . pakal aku takde kuase nak buat mcm gitu . yess . aku thu . aku murid yang paling KURANG AJAR dgn kaw . tp , kaw agak laa . kaw tak bg aku balik . 'MENYAMPAH DENGAN KAW CIKGU . kaw tak layak jadi CIKGU

DIALOG AKU MASE KAT KELAS DEA LAGI  5MINIT NAK BALIK


aku : nak tutup lampu kat kelas .
cikgu : awak nak baut ape tutup lampu
aku : snyum dan ckp . nak tutup lampu laa . nak balik .
cikgu : siapa suruh balik
aku : duduk then diam
cikgu : awak engt awak dpt balik ? --'
aku : suka hati cikgu laa nak bg balik ke taknak .
cikgu : asal awak makin lama makin kurang ajar
aku : deangan cikgu je saya kurang ajar . dgn cikgu lain tak .

kringggggggggggggg. dah balik .

cikgu : yang lain boleh balik , awak djah . tunggu dulu --
aku : cikgu nak ape ?
cikgu : awak knapa ashik ponting kelas saya je ?
aku : alaa cikgu bukannye ajar punn . cikgu dok membebel . sakit telinge laa cikgu
cikgu : kurang ajar kann awak
aku : terus blarr dari kelas aku . then aku sepak kerusi :)

see ? cikgu tuh muuke je lawa . tp , eeeee . geli laa aku dgn dea :) SAADAH AWAK BOLEY PINDAH SEKOLAA LAA YE :)