Thursday 23 June 2011

naik motor terbalik ? HAHA

actly tadi malam dalam pukul 8lebih . aku naik motor jalan-2 dengan membe-2 aku HAHA . bongok laaseyh . aku tak pernah naik motor pandang belakang . yang bawak tuh dah laa mcm hantu . sumpah aku gigil gilaa nak mampuss . huh ! tkot punn ade . ! huh . nak suruh aku mampus appe ? kaw tuh bawak motor pandang depan aku pandang belakang . aku tkot . kaw bawak mcm hantu kaw thu qeera . seppanjang jalan aku menjerit . then kaw ckp .SENYAP boleh tak . dahh aku diam aje . YA ALLAH . jantung aku nak terkeluar bila qeera bawak laju-2 . time tuh aku ingat TUHAN aje . dah tak engt bende lain . grrr . then dah smpai rumah membe aku . aku punn senyap jelaa . sebab perut aku senak . kepala aku pening . nak muntah punn ade  --' aku tahan . then membe aku farhana . tnye "haii dja . baru siket dah senyap HAHA . " aku punn ckp laa. "nak pengsang aku weyhh . tkot . " badan aku gigil-2 . HHA  . then wanie ckp " hah . nak sgt kann ? padan muka hang :p " huh . actly hay laah dengan deaorg semua . hilang sedeyh aku :'D